Mihez is kezdenél, ha ők nem lennének? Hogyan mehetnél el pihenni, feltöltődni azzal a tudattal, hogy egy megrendelésekkel teli email fiókra fogsz hazaérkezni?
Persze, az elején örülsz a sok megrendelésnek, később már nem feltétlenül.
És azt is tudom, hogy nagyon kevesen tekintenek ennyire derűsen a hasonló niche-ben tevékenykedők létezésére. Ezen szeretnék javítani.
Tudatosan nem használtam a címben a versenytárs, konkurencia, rivális szavakat, vagy ezek szinonimáit, hisz negatív töltetűek és azt sugallják, hogy tartasz tőlük és az ő tevékenységük bármilyen formában befolyással lehet a Te vállalkozásodra, cégedre.
Sajnos a marketing ebben az országban legtöbbször arra épül, hogy ellenségnek tekintsd őket, mert akkor még hatékonyabb leszel.
Ezzel nem értek egyet. De nem ennek kifejtéséről szól a cikk.
Annak ellenére, hogy mit tanítanak, azt javasolom, próbálj meg pozitív szemüveggel tekinteni a saját üzletágadban létező egyéb vállalkozókra. Bárhogy is lásd a világot, egy dologban egyetérthetünk: minden fejben dől el.
Ebből fakadóan, ha elhatározod, hogy ezentúl tényleg csak pozitívan állsz a világhoz, akkor szokássá válhat ez is, hisz minden rutinná válik, amit rendszeresen gyakorolsz.
Miért is jó ez az üzleti életben?
Naivitásnak tűnhet, sőt főleg a nőkről gondolják azt, hogy kevésbé veszik őket komolyan, ha kedvesek és pozitívak. Én épp az ellenkezőjét tapasztalom.
Emellett csak annyit kérdeznék, hogy érdemes-e másképp? Lehet úgy nyereséget termelni, hogy veszteségre számítasz?
A pozitív szemléletnek pozitív hozadéka van, a negatívnak pedig negatív. Tapasztalat, statisztika, felmérések, vizsgálatok bizonyítják.
Emellett a pesszimizmus erősíti a félelmeidet, melyek pont ezért be is következnek. Hegyről guruló hógolyóként növekednek és vonják maguk után a rossz döntéseket, hisz negatív hangulatban képtelen vagy tiszta fejjel gondolkodni, nem tudsz igazán remek terméket vagy szolgáltatást létrehozni. Nem lesz eredménye a befektetett energiáidnak, nem lesznek jó ötleteid.
Ebből következően az üzletágadban lévőket kezded figyelgetni.
Személy szerint sosem érdekelt, hogy kik foglalkoznak még azzal, amivel én. A jelenlétük nem fogja befolyásolni a kitűzütt céljaimat és az útvonalat sem, amelyen eljutok odáig.
Persze, könnyű nekem, hisz egy life-long elfoglaltságot kerestem és nem a könnyű pénzkeresés volt vele a célom.
Anno 2021-ben még nem is volt senki, aki hasonlóval foglalkozott volna, de egyre többen megjelentek, sőt sokszor másolták és a mai napig másolják is az ötleteimet.
Sajnos ezt akkor is látom, ha nem követem az illetőket, mert a hirdetések hozzám is eljutnak. Mindenesetre én ezt úgy fogom fel, hogy felnéznek rám, hisz megihleti őket az, amit létrehozok.
Ha még mindig nem tudod ezt ilyen könnyedén elfogadni, akkor gondolj arra, hogy téged csak akkor érhet kár, ha nem bízol magadban. Abban, hogy folyamatosan egyre jobb dolgokat vagy képes kitalálni és megvalósítani. Mindent nem tulajdoníthatnak el tőled. Egyébként is az, hogy eredeti ötlet, már nagyon ritka a 21. században. Az emberek inspirálódnak valahonnan, ezt viszont nem nevezhetjük másolásnak, vagy lopásnak.
Te csak csináld tovább azt, amiben jó vagy, a legjobb ötleteid pedig minden bizonnyal össze fognak forrni a márkáddal és a személyiségeddel.
Ami a legfontosabb, – nem meglepő módon – önmagad megfelelő ismerete. Az erősségeiddel és a gyengeségeiddel is tisztában kell lenned, hogy az előzőekre építhess, az utóbbiakat pedig kiküszöbölhesd, amennyire lehetséges.
Abban az esetben, ha tisztában vagy önmagaddal és a képességeiddel, nem leszel soha életedben másokra utalva. Arra sem, hogy másoktól inspirálódj és az nem fog zavarni, ha tőled vesznek ihleted. Sőt ez utóbbit még megtiszteltetésnek is fogod tartani.
Ha optimistán állsz az élethez, akkor ennek megfelelő energiák fognak körülvenni és hasonlóan derűlátó szemléletű ügyfelek, partnerek keresnek majd meg, akikkel szinte élmény lesz az együttműködés.
A problémás kliensek pedig ahhoz a niche szomszédodhoz fognak jelentkezni, akik pesszimistább gondolkodásmóddal rendelkezik.
Mihez is kezdenél, ha ők nem lennének? Hogyan mehetnél el pihenni, feltöltődni azzal a tudattal, hogy egy megrendelésekkel teli email fiókra fogsz hazaérkezni?
Persze, az elején örülsz a sok megrendelésnek, később már nem feltétlenül.
És azt is tudom, hogy nagyon kevesen tekintenek ennyire derűsen a hasonló niche-ben tevékenykedők létezésére. Ezen szeretnék javítani.
Tudatosan nem használtam a címben a versenytárs, konkurencia, rivális szavakat, vagy ezek szinonimáit, hisz negatív töltetűek és azt sugallják, hogy tartasz tőlük és az ő tevékenységük bármilyen formában befolyással lehet a Te vállalkozásodra, cégedre.
Sajnos a marketing ebben az országban legtöbbször arra épül, hogy ellenségnek tekintsd őket, mert akkor még hatékonyabb leszel.
Ezzel nem értek egyet. De nem ennek kifejtéséről szól a cikk.
Annak ellenére, hogy mit tanítanak, azt javasolom, próbálj meg pozitív szemüveggel tekinteni a saját üzletágadban létező egyéb vállalkozókra. Bárhogy is lásd a világot, egy dologban egyetérthetünk: minden fejben dől el.
Ebből fakadóan, ha elhatározod, hogy ezentúl tényleg csak pozitívan állsz a világhoz, akkor szokássá válhat ez is, hisz minden rutinná válik, amit rendszeresen gyakorolsz.
Miért is jó ez az üzleti életben?
Naivitásnak tűnhet, sőt főleg a nőkről gondolják azt, hogy kevésbé veszik őket komolyan, ha kedvesek és pozitívak. Én épp az ellenkezőjét tapasztalom.
Emellett csak annyit kérdeznék, hogy érdemes-e másképp? Lehet úgy nyereséget termelni, hogy veszteségre számítasz?
A pozitív szemléletnek pozitív hozadéka van, a negatívnak pedig negatív. Tapasztalat, statisztika, felmérések, vizsgálatok bizonyítják.
Emellett a pesszimizmus erősíti a félelmeidet, melyek pont ezért be is következnek. Hegyről guruló hógolyóként növekednek és vonják maguk után a rossz döntéseket, hisz negatív hangulatban képtelen vagy tiszta fejjel gondolkodni, nem tudsz igazán remek terméket vagy szolgáltatást létrehozni. Nem lesz eredménye a befektetett energiáidnak, nem lesznek jó ötleteid.
Ebből következően az üzletágadban lévőket kezded figyelgetni.
Személy szerint sosem érdekelt, hogy kik foglalkoznak még azzal, amivel én. A jelenlétük nem fogja befolyásolni a kitűzütt céljaimat és az útvonalat sem, amelyen eljutok odáig.
Persze, könnyű nekem, hisz egy life-long elfoglaltságot kerestem és nem a könnyű pénzkeresés volt vele a célom.
Anno 2021-ben még nem is volt senki, aki hasonlóval foglalkozott volna, de egyre többen megjelentek, sőt sokszor másolták és a mai napig másolják is az ötleteimet.
Sajnos ezt akkor is látom, ha nem követem az illetőket, mert a hirdetések hozzám is eljutnak. Mindenesetre én ezt úgy fogom fel, hogy felnéznek rám, hisz megihleti őket az, amit létrehozok.
Ha még mindig nem tudod ezt ilyen könnyedén elfogadni, akkor gondolj arra, hogy téged csak akkor érhet kár, ha nem bízol magadban. Abban, hogy folyamatosan egyre jobb dolgokat vagy képes kitalálni és megvalósítani. Mindent nem tulajdoníthatnak el tőled. Egyébként is az, hogy eredeti ötlet, már nagyon ritka a 21. században. Az emberek inspirálódnak valahonnan, ezt viszont nem nevezhetjük másolásnak, vagy lopásnak.
Te csak csináld tovább azt, amiben jó vagy, a legjobb ötleteid pedig minden bizonnyal össze fognak forrni a márkáddal és a személyiségeddel.
Ami a legfontosabb, – nem meglepő módon – önmagad megfelelő ismerete. Az erősségeiddel és a gyengeségeiddel is tisztában kell lenned, hogy az előzőekre építhess, az utóbbiakat pedig kiküszöbölhesd, amennyire lehetséges.
Abban az esetben, ha tisztában vagy önmagaddal és a képességeiddel, nem leszel soha életedben másokra utalva. Arra sem, hogy másoktól inspirálódj és az nem fog zavarni, ha tőled vesznek ihleted. Sőt ez utóbbit még megtiszteltetésnek is fogod tartani.
Ha optimistán állsz az élethez, akkor ennek megfelelő energiák fognak körülvenni és hasonlóan derűlátó szemléletű ügyfelek, partnerek keresnek majd meg, akikkel szinte élmény lesz az együttműködés.
A problémás kliensek pedig ahhoz a niche szomszédodhoz fognak jelentkezni, akik pesszimistább gondolkodásmóddal rendelkezik.