Eljutsz majd arra a szintre, amikor csak mosolyogsz azon, hogy csökken a szám és megkönnyebbülést érzel. De előbb vizsgáljuk meg miért is tartjuk annyira fontosnak a követőszámot.
Ez a szám úgy tudatosult bennünk, mint egy minőségmérő, amióta közösségi média létezik. Úgy gondoljuk, minél több van belőle, annál többet ér az, akihez tartozik – legyen szó személyről, márkáról, vagy bármi egyébről.
Igaz? Tudat alatt Te is rögtön ítélsz és következtetéseket vonsz le, amint rápillantasz az adott követőszámra.
Az első benyomással nem tudunk mit kezdeni, de ha rögtön utána emlékezteted is magad, arra, hogy igazából ez a szám nem tükrözi a valóságot, akkor hirtelen átértékelődik benned a hozzá fűzött következtetés.
A következőket személyekre levetítve írom, viszont a vállalkozások mögött is emberi lények állnak, tehát az online megjelenésük is tükrözni fogja a személyiségüket.
Tehát a nagy számok mögött általában meglapuló okok a következők:
- van, aki már hosszú évek óta jelen van
- van, aki személyiségtípusából fakadóan élvezi is a rá irányuló figyelmet. Ő természetesen minél több tartalmat fog megosztani, hogy több pozitív visszacsatolás érkezzen. Velük nem is tudsz lépést tartani, hisz ha nem szerepelhetnek, nem is érzik jól magukat a bőrükben, tehát szó szerint a lételemükké válik.
- van, aki korábbi traumák, elnyomások, negatív élmények hatására próbál kompenzálni és egyensúlyba hozni kisebbségi érzéseit, mely általában túlkompenzálássá válik
Ha ezek közül egyik sem jellemző rád, akkor valószínűleg nem fogsz elérni eget rengetően hatalmas számokat – viszont nincs is rá szükséged, hisz egyensúlyban élsz önmagaddal és természetes úton generálódik minden körülötted.
Van szerencsére pozitív következményekből kialakult követőtábor, amely egyszerűen az illető lényéből fakad, az amit és ahogyan csinál, automatikusan generálja az érdeklődők számát.
Sajnos egyelőre belőlük van kevesebb, de bízom benne, hogy folyamatosan növekedni fog az egészséges energia jelenléte a közösségi médiában.
Te is ilyen vagy, ha nem hagyod, hogy magával ragadjon és negatív állapotba hozzon az, ahol jelenleg tartasz és csak haladsz tovább a célod felé kizárván minden egyéb tényezőt.
Mikor érkezik el az első mondatokban említett mosoly és megkönnyebbülés ?
Most már látod, hogy nem minden arany, ami fénylik, tehát nem fogsz ezentúl a követőszámon aggódni.
A szám csökkenése pedig két dolgot jelenthet:
- az illetőnek rajtad kívül álló ok miatt már nem érdekes az, amit közvetítesz, másfelé irányul a figyelme
- Te magad változtattál az eddig megosztott tartalmaidhoz képest, akár tudatosan, akár tudattalanul
Bármely történt is, az tisztán látszik, hogy változunk, nem csak mi, hanem a körülöttünk lévők is
Ezzel semmi gond nincs, sőt, a haladás kulcsa a változás.
Végül, de talán a legfontosabb gondolat ebben a blogcikkben, hogy azok a követők, akik elhagynak az idő múltával, csak szívességet tesznek ezzel, hisz nem zavarják tovább az energiáidat – még így online téren belül sem.
Minél inkább veled egy hullámhosszon lévő követőid vannak, annál jobban fogod magad érezni, még akkor is, ha nem lépsz velük interakcióba. Rengeteg olyasmit érzékel az elménk tudat alatt, amire nem is gondolnánk!
Többé nem lesz külső kényszer sem maga a posztolás gyakorisága, sem az, hogy mit tartalmazzon.
Így az, amit az oldaladdal üzenni szeretnél, azokhoz fog eljutni, akiknek szüksége is van rá és valóban tudsz velük kapcsolódni is, így ismét elindul a növekedés a természetes folyamatában.
Eljutsz majd arra a szintre, amikor csak mosolyogsz azon, hogy csökken a szám és megkönnyebbülést érzel. De előbb vizsgáljuk meg miért is tartjuk annyira fontosnak a követőszámot.
Ez a szám úgy tudatosult bennünk, mint egy minőségmérő, amióta közösségi média létezik. Úgy gondoljuk, minél több van belőle, annál többet ér az, akihez tartozik – legyen szó személyről, márkáról, vagy bármi egyébről.
Igaz? Tudat alatt Te is rögtön ítélsz és következtetéseket vonsz le, amint rápillantasz az adott követőszámra.
Az első benyomással nem tudunk mit kezdeni, de ha rögtön utána emlékezteted is magad, arra, hogy igazából ez a szám nem tükrözi a valóságot, akkor hirtelen átértékelődik benned a hozzá fűzött következtetés.
A következőket személyekre levetítve írom, viszont a vállalkozások mögött is emberi lények állnak, tehát az online megjelenésük is tükrözni fogja a személyiségüket.
Tehát a nagy számok mögött általában meglapuló okok a következők:
- van, aki már hosszú évek óta jelen van
- van, aki személyiségtípusából fakadóan élvezi is a rá irányuló figyelmet. Ő természetesen minél több tartalmat fog megosztani, hogy több pozitív visszacsatolás érkezzen. Velük nem is tudsz lépést tartani, hisz ha nem szerepelhetnek, nem is érzik jól magukat a bőrükben, tehát szó szerint a lételemükké válik.
- van, aki korábbi traumák, elnyomások, negatív élmények hatására próbál kompenzálni és egyensúlyba hozni kisebbségi érzéseit, mely általában túlkompenzálássá válik
Ha ezek közül egyik sem jellemző rád, akkor valószínűleg nem fogsz elérni eget rengetően hatalmas számokat – viszont nincs is rá szükséged, hisz egyensúlyban élsz önmagaddal és természetes úton generálódik minden körülötted.
Van szerencsére pozitív következményekből kialakult követőtábor, amely egyszerűen az illető lényéből fakad, az amit és ahogyan csinál, automatikusan generálja az érdeklődők számát.
Sajnos egyelőre belőlük van kevesebb, de bízom benne, hogy folyamatosan növekedni fog az egészséges energia jelenléte a közösségi médiában.
Te is ilyen vagy, ha nem hagyod, hogy magával ragadjon és negatív állapotba hozzon az, ahol jelenleg tartasz és csak haladsz tovább a célod felé kizárván minden egyéb tényezőt.
Mikor érkezik el az első mondatokban említett mosoly és megkönnyebbülés ?
Most már látod, hogy nem minden arany, ami fénylik, tehát nem fogsz ezentúl a követőszámon aggódni.
A szám csökkenése pedig két dolgot jelenthet:
- az illetőnek rajtad kívül álló ok miatt már nem érdekes az, amit közvetítesz, másfelé irányul a figyelme
- Te magad változtattál az eddig megosztott tartalmaidhoz képest, akár tudatosan, akár tudattalanul
Bármely történt is, az tisztán látszik, hogy változunk, nem csak mi, hanem a körülöttünk lévők is
Ezzel semmi gond nincs, sőt, a haladás kulcsa a változás.
Végül, de talán a legfontosabb gondolat ebben a blogcikkben, hogy azok a követők, akik elhagynak az idő múltával, csak szívességet tesznek ezzel, hisz nem zavarják tovább az energiáidat – még így online téren belül sem.
Minél inkább veled egy hullámhosszon lévő követőid vannak, annál jobban fogod magad érezni, még akkor is, ha nem lépsz velük interakcióba. Rengeteg olyasmit érzékel az elménk tudat alatt, amire nem is gondolnánk!
Többé nem lesz külső kényszer sem maga a posztolás gyakorisága, sem az, hogy mit tartalmazzon.
Így az, amit az oldaladdal üzenni szeretnél, azokhoz fog eljutni, akiknek szüksége is van rá és valóban tudsz velük kapcsolódni is, így ismét elindul a növekedés a természetes folyamatában.